Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa
Elisa
Otsing

Breadcrumb

Arveldus ja lepingud
Eraklient
Kust ma näen oma kõnede eristust? Põhisisu algus

Iseteeninduses

  1. Logi sisse Elisa iseteenindusse
  2. Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali missuguse kliendinumbri all olevat kõnede eristust soovid vaadata
  3. Vali peamenüüst „Tarbimine“, seejärel „Kõneeristus"

Kõnede eristust saab iseteeninduses näha lepingu omanik kõigi numbrite kohta ja isikukoodiga registreeritud kasutaja endaga seotud numbriga kohta. Vt täpsemalt artikli allpool.

NB! Rändluse (roaming) tarbimise info võib kajastuda eristuses hilinemisega, kuna info saamine välisoperaatorilt võtab aega. Seega isegi kui arvel võivad kajastuda ka eelmisel kuul välismaal tehtud kõned (nt märtsis välismaal tehtud kõned võivad kajastuda aprilli arvel), siis kõneeristusel on need kõned alati õiges kuus (nt märtsis välismaal tehtud kõned kajastuvad alati märtsi kõnede eristusel).

Ma ei näe iseteeninduses oma kõnede eristust. Miks?

Kõnede eristust saab iseteeninduses näha lepingu omanik kõigi oma numbrite kohta ja isikukoodiga registreeritud kasutaja endaga seotud numbriga kohta.

  1. Logi sisse Elisa iseteenindusse
  2. Kui sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali kliendinumber, mille all soovid õigusi muuta
  3. Vali peamenüüst „Seaded“
  4. Vali avanenud lehel „Kasutajad ja õigused“ ja „Lisa uus kasutaja“ või täienda juba kirjas oleva kasutaja andmeid, lisades isikukoodi
  5. Kindlasti seo kasutaja mobiilinumbriga, mida ta kasutab.
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?
Uus Elisa Elamus ja Huub Mine vaatama
Vanemad TV-teenused
Liitumised enne 10.08.2021
Mine vaatama