Kust ma näen kõiki oma Elisa arveid?
Sinu Elisa arved on alati kättesaadavad Elisa iseteenindusest. Uus arve jõuab sinna hiljemalt iga kuu 8. kuupäevaks, maksetähtajaga 18. kuupäeval.
Vaata oma arveid siit või
- Logi sisse Elisa iseteenindusse
- Kui sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali kliendinumber, mille all olevaid arveid soovid näha
- Vali peamenüüst „Arved“. "Arved ja makseajalugu“ tabelist vali kuu, kliki sellel ja nähtavale ilmub link arve PDF-failiga koos selle kuu laekumistega.
- Korraga saab vaadata kuni kahe aasta arveid koos laekumisega. Selleks muuda rippmenüüst kuude arvu ja märgista linnuke „Ava kõik kuud korraga“ kasti.
Kuhu ja kuidas saan arvet maksta?
Arveid saab maksta Elisa Iseteeninduses, panga kaudu, Elisa esinduses ja postkontoris:
Elisa Iseteenindus
- Logi sisse Elisa iseteenindusse
- Kui sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali kliendinumber, mille all olevat arvet soovid maksta
- Avanenud lehel kliki nupule „Maksma".
- Maksma nupu kohal näed ka maksmisele kuuluvat summat ja perioodi, mille eest tasud.
Maksed panga kaudu
Makse tegemiseks on Sul vaja viitenumbrit ja Elisa kontonumbrit. Mõlemad leiad oma viimaselt arvelt (kõik arved on leitavad iseteenindusest).
- Viitenumbri leiad arve esilehelt
- Elisa arvelduskonto numbrid leiad arve esilehe allosast
Panga kaudu maksete tegemiseks on Sul järgmised võimalused:
- Maksta Internetipangas
- Minna maksma pangakontorisse
- Maksta läbi telefonipanga
- Maksta sularaha- ja makseautomaadis
Elisa esindustes
Vaata siit, millises esinduses saab arveid tasuda.
Postkontoris
- Elisa arveid saab tasuda kõigis Eesti Posti postkontorites üle Eesti.
- Ülekande teenustasu arvestatakse vastavalt Eesti Posti hinnakirjale.
- Maksta saab ka sularahas.
NB! Ülekanne võib aega võtta kuni 10 päeva.
Mida pean tegema, kui soovin kasutada e-arve püsimakseteenust (endine nimetus "otsekorraldus")?
NB! Kuna tegemist on panga pakutava teenusega, palume teenuse hindade ja muude tingimuste kohta küsida täpsemat infot oma pangast.
Teenuse kasutamiseks:
1. Aktiveeri kõigepealt püsimakse teenus oma panga iseteeninduses või lähimas pangakontoris.
Palun jälgi, et
- valid arve väljastajaks Elisa
- sisestad õige kliendinumbri (kliendinumbri leiad arvelt) NB! Mitte viitenumbri
- maksekuupäev jääb arvete laekumise ja maksetähtaja vahele (8.–18. kuupäev)
- makse limiit on piisav arvete tasumiseks
2. Lisaks püsimakse lepingu sõlmimisele on vaja tellida e-arve panka. Seda saad teha kas panga keskkonnas või Elisa Iseteeninduse kaudu siin või
2.1 Logi sisse Elisa iseteenindusse
2.2 Vali peamenüüst „Kasutajad ja õigused“, seejärel „Arveldus-ja teavituskanalid“
2.3 Vali arve liigiks „Panka“ ning sisesta oma panga ja pangakonto andmed
3. Kui soovid, et Sinu arve tuleks edasi näiteks e-mailile, kuid samal ajal toimiks ka e-arve püsimakseteenus, siis määra arve kanaliks Elisa Iseteeninduses „E-postile“ ja telli lisaks piiratud e-arve panka „Arveldus-ja teavituskanalid“ lehe lõpus olevate valikute kaudu.
4. Kui soovid, et Sinu arve maksaks püsimakseteenuse abil keegi teine isik, telli piiratud e-arve „Arveldus-ja teavituskanalid“ lehe lõpus olevate valikute kaudu.
Elisa arvelduskontode andmed
Elisa mobiilsete teenuste arvelduskontod on järgnevad:
- Swedbank
EE082200221001181561
SWIFT: HABAEE2X - SEB Pank
EE421010220003768012
SWIFT: EEUHEE2X - Luminor Bank
EE691700017000236579
SWIFT: RIKOEE22 - LHV Pank
EE307700771001076906
SWIFT: LHVBEE22 - Coop Pank
EE974204278609840703
SWIFT: EKRDEE22
Arvet makstes märgi saajaks "Elisa Eesti AS". Kindlasti lisa ka viitenumber, mille leiad oma viimaselt arvelt (kõik arved on leitavad iseteenindusest).
NB! Elisa TV ja koduteenuste arvelduskonto leiad siit.
Küsi minult!
