Tugiinfo

Teema artiklid

  • Huawei B660 marsruuteri seadistamine

    Lae seadistamise juhend alla(pdf, 598 KiB)

  • Huawei B660 ruuter + MiNT

    B660 ruuteri seadistamine mobiilse andmeside kasutamiseks. Peale antud seadistuste tegemist on võimalik ruuterit ka FIX IP'ga kasutada.

  • Huawei D105 ruuteri häälestamine

    Selles juhendis on lühidalt kirjeldatud, kuidas Huawei D105 häälestada Elisa mobiilse interneti tarbeks. Huawei D105 annab võimaluse jagada koos Huawei netipulgaga mobiilne internet laiali WiFiks ja ühendada üks seade võrgukaabli abil LAN-pesa kaudu. Ruuteri seadistamiseks tuleb seade ühendada kas LAN-võrgu või WiFi kaudu arvutiga ning br...

  • Huawei E5172 ja B593S (LTE ruuter) + MINT + staatiline IP

    Sellest juhendist saab teada järgnevat. Kuidas kasutada ruuteri kasutajaliidest? Miks tuleb eemaldada ruuterisse paigaldatavalt SIM-kaardilt PIN-koodi päring? Kuidas luua uus internetiprofiil (näiteks static APN jaoks)  Kuidas valida eelistatud Elisa partneroperaatori võrk välismaal ?  Kuidas lukustada ruuter soovitud võrku (nt 4G). Kuidas muuta ...

  • Huawei netipulga draiverid MAC OS tarbeks

    Juhul kui mingil põhjusel sinu MAC OS peale tarkvara uuendust ei tunne Huawei netipulka ära, siis lae alla ja installeeri draiverid käsitsi. Lae alla  (zip, 1.7 MiB)      MAC OS 10.10 draiverid saab laadida Huawei kodulehelt http://consumer.huawei.com/en/support/downloads/detail/index.htm?id=31322    

  • Huawei netipulga tarkvara MAC OS 10.9 tarbeks

    Tegemist on globaalse tarkvaraga mille puhul on vaja Elisa profiil ise seadistada Tarkvara saab alla laadida SIIT  Elisa profiili loomise juhend     

  • Huawei netipulga ühendusprofiili loomine

    Millal seda vaja on? Juhul kui modemis ei ole profiili kaasa antud Teadaolevalt puudutab see eelkõige Huawei E182E, E367 ja E3131 modemeid.   Kuidas ma tean, et seda ei ole kaasa antud? Connect nupu kõrval puudub profiili nimi ning ei avane ka rippmenüüst Kasutaja ei saa internetiga ühendust luua       Mida teha: Vali  ...

  • Huawei netipulkade ja ruuterite 4G lukustamine

    Alljärgnevas juhendis leiate kuidas oma netipulka/ruuterit 4G (LTE) võrku lukustada. Valige oma netipulk/ruuter mudeli järgi.

  • Infotelefon välismaal

    Euroopa Liidu ja Euroopa Majandusühenduse riikidest saab Elisa klient täiendavat tasuta hinnainfot kui helistab klienditeenindusse kasutades numbrit +3726320320. Samale numbrile väljastpoolt EU-d helistamine on tasuline. Antud number edastatakse kliendile Euroopa Liidus ning Euroopa Majandusühenduse riikides ka hinnainfo SMS-i tekstis.  

  • Interneti ja MMSi seadistamine Android operatsioonsüsteemi puhul

    Interneti ja MMS seadistamine Android OS’i puhul tuleb toimida järgmiselt:

  • Interneti lisamaht

    Interneti lisamaht on teenus, mis on mõeldud eraklientidele, kellel on ajutise internetikasutuse kasvu tõttu paketis sisalduv kalendrikuu andmemaht otsa saanud ning kes soovivad interneti kasutamist jätkata. Interneti lisamahtu saab tellida nii nutipakettidele, mobiilse interneti lisateenustele kui ka mobiilne internet arvutis pakettidele. Erakliendi mobiilse interneti lisamah...

  • Interneti püsiühendus ei tööta

    Antud juhend õpetab, mida teha, kui internetiühendus ei tööta ning kuidas seda probleemi ennetada. Parima kasutajakogemuse saamiseks on soovitatav täita järgmised tingimused: Elisa seadmesse minev kaabel on seadme külge korralikult ühendatud Seade on paigutatud avatud ja kuiva asukohta Kaablite peale ei tohi paigutada mööbliesemeid ja muud ...

  • Interneti püsiühendus katkeb

    Antud juhend õpetab, mida kontrollida, kui interneti püsiühendusel esineb katkemisi. Katkemisi võib tekkida erinevatel põhjustel – probleemi allikaks võib olla vigane Elisa seade, kahjustatud kaablid, viiruste poolt nakatatud arvuti, puuduliku kvaliteediga vooluvarustus, kehv ja/või turvamata WiFi levi. Parima kasutajakogemuse saamiseks on soovi...

  • Interneti püsiühendus on aeglane

    Antud juhend õpetab, mida teha siis, kui interneti püsiühendus on muutunud aeglaseks. Parima kasutajakogemuse saavutamiseks on soovitatav täita järgmised tingimused: Sinu arvuti on viirustest puhas Sinu arvutis ei ole käivitatud programme, mis liialt koormavad internetiühendust WiFi-t kasutades on võrk korrektselt seadistatud ning WiFi levi on hea ...

  • Internetiühenduse kiiruste info alates 01.01.2017

    Lisainfo internetiühenduse kiiruste kohta: Mobiilsidevõrkudes: Hinnangulise maksimaalse internetiühenduse kiiruse kohta on võimalik infot saada tehnilise Järelevalve Ameti (TJA) mõõtmistulemusest, mida avaldatakse TJA veebilehel www.tja.ee. Sarnaseid mõõtmisi võib läbi viia ka Elisa, avaldades info mõõtmistulemu...

  • iPad 2 seadistamine

    iPad 2 interneti seadistamise jaoks tuleb valida Menüüst:  Settings – Cellular Data – APN Settings  APN = internet  

  • iPad Air'i seadistamine LTE kasutamiseks

    Selleks, et iPad töötaks Elisa LTE võrgus, peab seade olema Euroopa turu jaoks toodetud. Veendu, et sinu seade oleks mudelinimetusega: iPad Air Retina (9,7") A1475 iPad Air Retina Mini A1490 Kui sinu toote mudel on mõni muu, siis see ei tööta Euroopa sagedustel. Seadistamiseks peab olema seadmesse sisestatud töötav SIM kaart koos teenusega. Edasi mi...

  • iPhone seadistamine

    Sellest juhendist saad teada, kuidas oma iPhone’is seadistada mobiilne internet aktiveerida kiire 4G andmeside seadistada multimeediasõnum (MMS) kasutada välismaal mobiilset internetti valida välismaal meelepärane operaatorivõrk kasutada Apple sõnumivahetus funktsiooni ,,iMessage'' teha taaskäivitus, kui telefon jookseb kinni, pilt hangub ja ...

  • IPv6 seadistamine seadmes

    ANDROID 5.0 Seaded- Rohkem- Mobiilsidevõrgud- Pääsupunktide nimed- Lisa (või muuda pääsupunkt) Nimi: Elisa internet Pääsupunktinimi: internet Puhverserver: määramata Port: määramata Kasutajanimi: määramata Parool: määramata Server: määramata MMSC: määramata MMS-i puhverserver: mä&...

  • Iseteenindusbüroo tutvustus

    Iseteenindusbüroos on viis peamist menüüd. Avaleht Arveldus Teenused MiNT Arvutis tellimine Kliendiandmed Allpool on kirjeldatud, milliseid võimalusi need menüüd pakuvad.

  • Jälgimisseadmete kasutamise põhimõtted

    Jälgimisseadmestiku kasutamise põhimõtted Elisa Eesti AS-is Käesolevad jälgimisseadmestiku kasutamise põhimõtted on koostatud Eesti Vabariigi põhiseaduse, isikuandmete kaitse seaduse ja elektroonilise side seaduse 10 peatükist lähtuvalt. 1.    MÕISTED 1.1. Jälgimisseadmestik – on tehniliste abivahendit...

  • Kasutaja@sinufirma.ee e-posti kasutamine

    Kui sul on mõni teine emaili teenusepakkuja või oma meiliserver, saad tõenäoliselt lugeda oma meile üle POP3 või IMAP4

  • Kirillitsa ja õ-tähe kasutamine ampsavad sõnumi mahust suure tüki

    Mobiilisõnumisse, mis sisaldab vene tähti või õ-d, mahub ligi poole vähem teksti kui sõnumisse, kus neid tähti pole. See tähendab, et pikem &-d või õ-d sisaldav SMS läheb teele tükeldatult mitme sõnumina ning on inimesele kokkuvõttes kallim. Sellise käitumise põhjustab sõnumivorming nimega...

  • Kliendiandmete töötlemise põhimõtted

    KLIENDIANDMETE TÖÖTLEMISE PÕHIMÕTTED ELISA EESTI AS-is Käesolevad kliendiandmete töötlemise põhimõtted on koostatud Elektroonilise side seaduse §-st 96 lähtuvalt ning täpsustavad ja täiendavad Elisa Eesti AS-i teenuste kasutamise üldtingimustes sätestatud kliendi andmete töötlemist ja kaitset käsitle...

  • Kodulehemajutus ja E-post

    Elisa Kodulehe majutus teenus on mugav ja säästlik viis ettevõtte kodulehe reklaamimiseks ja hoidmiseks Internetis. Teenuses on lihtne E-posti rakenduse võimalus igale firma töötajale! Lisaks pakume ka kodulehe domeeni registreerimist.   Kodulehe hoidmine oma serveris võib suurenenud andmeliikluse tõttu märgatavalt üle koormat...

  • Kordusarve

    Kui oled Elisa poolt saadetud kõneteenuste arve kaotanud, on Sul kordusarve tellimiseks 3 võimalust: Iseteenindusbüroos on kuvatud kordusarved PDF-formaadis Elisa esinduses saab kordusarve trükkida paberkandjal Elisa kliendiinfo abil saab kordusarve tellida paberkandjal posti teel

  • Krediidilimiit - mõiste ja kasutamine

    1.      Krediidipõhimõtted Elisa Eesti AS osutab sideteenuseid klientidele krediidipõhimõttel. Kliendil on õigus tarbida sideteenuseid krediidilimiidi ulatuses ja tasuda temale osutatud sideteenuste eest tagantjärgi vastavalt esitatud arvele. Selleks, et kaitsta Elisat ja kliente võimaliku krediidikahju eest on klientide...

  • Kui arve hilineb

      Arved koostatake Elisas iga kuu alguses hiljemalt 6. kuupäevaks. Juhul, kui Sinu arve sel kuul hilineb, teavitame Sind sellest SMS-i teel.   Kui soovid teada, kui palju Sa eelmisel perioodi teenuseid tarbisid, saad seda hõlpsalt vaadata Elisa Iseteenindusbüroost Mobiilinumbrid -> Kõneeristused menüüpunkti alt. Vali soovitud periood ning mobii...

  • Kuidas parandada mobiilse interneti kiirust

    Siit leiad nipid ja juhendid kuidas Elisa mobiilset internetti veelgi kiiremaks muuta.

  • Kuidas seadistada IOS 7 pöörduspunkte?

    IOS 7 pöördepunktide seadistamise kohta leiad juhendi siit

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.