Uudised

Elisa hakkab kodulehel avaldama veateateid reaalajas

02.11.2011

Eesti suuruselt teine operaator Elisa võttis kursi kliendisõbralikkuse ja avatuse suurendamisele, avades kodulehel Tugiinfo lehe, kus saab jälgida teavet plaanipäraste katkestuste ja teenuste töös esinevate häirete kohta.

Elisa juhatuse liikme Andrus Hiiepuu sõnul saab klient Tugiinfo lehelt operatiivset teavet plaanipäraste katkestuste, aga samuti ka rikete kohta teenuste töös. „Häireid teenuste töös esineb kõikidel ettevõtetel, kes vähegi tehnoloogiateenuste pakkumisega tegelevad. Elisa väärtustab kliendi ja ettevõtte vahelist ausat suhet ning annab kliendile häiretest koheselt teada. Samuti teavitame klienti sellest, mis põhjustas häire ning mis hetkel saab teenus taas töökorda,“ sõnas Andrus Hiiepuu. „Tegemist on kindlasti ajaloolise sammuga ning usume, et peagi võtavad teisedki telekomiettevõtted Elisast eeskuju.“

Sealtsamast Tugiinfo lehelt saavad kliendid edaspidi kiirelt lahenduse leida ka oma küsimustele ja muredele. „Uudne, modernne Tugiinfo lehekülg sisaldab endas mahukat kogemuste ja teadmiste baasi, mis on Elisal aidanud edukalt lahendada klientide poolt tekkinud küsimusi ja muresid,“ lausus Andrus Hiiepuu. „Tugiinfo lehel jagame oma kliendile teadmisi, kuidas mõne väikese nipi abil murele kiirelt lahendus leida. Vahel piisab mõnest väga väikesest liigutusest, et teenus või mobiiltelefon paari minutiga taas toimima saada.“

Kui näiteks kliendi netipulk annab veateate ja ei lase mobiilse internetiga ühendust luua, siis saab klient Tugiinfo lehelt näpunäiteid MiNT artiklist „Ühenduse loomisel esinevad probleemid ja kuidas neid lahendada“. Artiklis on välja toodud kõik levinumad ühenduse loomisel tekkivad probleemid ja viisid, kuidas neid lahendada. Samuti võib kliendil olla küsimus, kuidas saab ühest välja saadetud sõnumist arvel äkki kaks sõnumit. Selle kohta leiab kasuliku artikli „Täpitähed ja kirillitsa ampsavad sõnumi mahust suure tüki“.

Andrus Hiiepuu sõnul on Tugiinfo leht välja töötatud koostöös klientidega. „Oleme lehekülje loomisel küsinud klientidelt tagasisidet ja vastavalt nende näpunäidetele seda muutnud ja täiendanud,“ sõnas Andrus Hiiepuu.

Kui klient ei leia Tugiinfolt lehelt lahendust, siis saab ta registreerida oma küsimuse sealsamas veebilehel. Vastuse saab klient Elisalt vastavalt enda poolt valitud kanalile kahe tööpäeva jooksul.

« Tagasi