Uudised

Uudne teenus Elisa Ring on liikuva ja targa kontori ärilahendus

19.09.2011

Täna turule jõudnud Elisa uudne äriklientidele suunatud teenus Elisa Ring annab ärikliendile täieliku liikumisvabaduse ja võimaldab korralikku kokkuhoidu sidekuludelt.

Elisa ärikliendiüksuse juhi, juhatuse liikme Jüri Teemanti sõnul on äris oluline kiirete otsuste langetamine, „Elisa Ringi teenust kasutades on klient oma kolleegidele ja partneritele oluliselt lihtsamini kättesaadav. See annab ettevõtjale olulise konkurentsieelise ja võimaluse kasvatada firma tulusid,“ sõnas Jüri Teemant.

Jüri Teemanti sõnul liiguvad ettevõtlikud inimesed tööasjus rohkesti ringi Eestis ja teevad ärireise välismaale. „Elisa Ring teeb firma laua- ja mobiiltelefonist ühtse mobiilse sidesüsteemi, võimaldab kogu firma kõneliikluse juhtimist mobiilist ja arvutist ning internetitelefoni kasutamist,“ selgitas Jüri Teemant. „Sõltumata ettevõtte suurusest ja tegevusvaldkonnast tähendab uudne Elisa Ring teenuskontseptsioon olulist kokkuhoidu sidekuludelt, sealhulgas roamingkõnedelt.“

Jüri Teemanti sõnul pole igapäevased sidevahendid enam pelgalt seotud ettevõtja töökoha ja töölauaga, vaid klient saab kõnesid teha üle kogu Eesti ja välismaal viibides täpselt nii nagu ta oleks oma kontoris. „Ring teenus pole mõeldud kasutamiseks üksnes ettvõtte juhtidele, kasutada saavad seda ettevõtte erinevate tasandite töötajad,“ ütles Jüri Teemant.

Elisa ärikliendiüksuse tootejuhtimise osakonna juht Margus Õunapi sõnul toob Elisa Ring teenus kaasa paindlikkuse ärikorralduses ja tõhusa suhtluse koostööpartneritega. „Ring võimaldab piiramatus mahus tasuta kõnesid Elisa võrgus ja firma sees, teenusega liitunud äripartnerite ning pereliikmetega. Lisaks saab välismaalt helistada firmasisestele numbritele tasuta ja muudele numbritele eestipõhise minutihinnaga,“ rääkis Margus Õunap.

Ring teenusega saab näiteks firma sekretär mobiiltelefoniga liikuda kus iganes ja samal ajal vastu võtta lauatelefonidele saabuvaid kõnesid ning neid suunata või töödelda täpselt samamoodi, nagu kõnekeskuse või vahendusjaama tarkvaraga arvutis. „Ka kõnekeskuse töötajatele saab luua mobiilse kõnekeskuse, kus töötajad vastavad kõnedele sõltumata asukohast,“ selgitas Margus Õunap.

„Lisavõimaluseks on laua-ja mobiilitelefonile ühise kõnepostkasti tellimine, tänu millele on hiljem kättesaadavad ka kõned, mis jäid mingil hetkel vastamata. Kõnepost on seadistatav nii, et postkasti jäetud teade saadetakse koheselt kliendi e-postkasti,“ tutvustas Margus Õunap erinevaid võimalusi.

Elisa Ring teenusega hoiab ettevõte põhiliselt kokku keskjaamade ja lauatelefonide arvelt ning kaovad kulutused jaamahaldusele ja lauatelefoni kuutasudele.

Elisa uudse teenusega Ring on äriklientidel võimalus tutvuda teenuse demoaladel Tallinnas Elisa Sõpruse ärikliendi esinduses ja Kristiine esinduses, Tartus Kaubamaja ja Pärnus Port Arturi esinduses ning Jõhvi esinduses.



Marik.

« Tagasi