Uudised

Bravocom annab mobiilklientide teenindamise üle Elisale

30.09.2010

Alates 1. novembrist 2010 hakkab Bravocomi mobiilsideteenuseid kasutavaid era- ja ärikliente teenindama Elisa Eesti AS. Muudatus on tingitud Bravocomi kaubamärgi all mobiilsideteenuseid pakkuva ProGroup Holding OÜ äritegevuse ümberkorraldustest.

Elisa juhatuse esimehe Sami Seppäneni sõnul on kokku lepitud Bravocomi era- ja ärikliendibaasi ületulek Elisa Eesti AS alla. „Teavitame kliente muudatusest varakult juba ette ning seda nii sõnumi, personaalse paberkirja kui ka kodulehe uudisega," märkis Sami Seppänen. „Klientidel muretsemiseks põhjust pole, sest kliendi jaoks tegelikult midagi ei muutu ja operaatori vahetus on pea märkamatu. Bravocomi kliendid on mobiilsideteenuseid kasutanud kogu aeg Elisa võrgus, mistõttu kvaliteet säilib, teenuste valik laieneb ning ka hinnatase läheb kohati kliendile soodsamaks," selgitas Sami Seppänen.

Bravocomi kliendid on Elisa võrgus teenuseid kasutanud juba alates aastast 2003.

ProGroup Holding OÜ juhatuse liikme Jaak Lippmaa sõnul vaatab ettevõte üle oma strateegiat, keskendub uute mobiilsidel põhinevate toodete arendamisele ning jätkab oma põhitegevusena fikseeritud telefoniteenuse ja interneti ning kliendikesksete lahenduste pakkumist.

Bravocomi kliendi arveldus tuuakse Elisa Eesti AS alla 1. novembrist 2010. Kliendid saavad jätkata mobiiliteenuste kasutamist sama SIM-kaardiga ning sama liitumislepingu alusel nagu seni, vahetub üksnes lepingupartner.

Bravocomi Zorro kõnekaardi klientidel avaneb võimalus kasutada edaspidi Elisa Zen kõnekaarti. Kehtima hakkavad ZEN kõnekaardi tingimused. Kõnekaardi klientidele saadab Elisa sõnumiga eraldi teavituse.

Juhul, kui kliendid on sõlminud otsekorralduslepingu Bravocomi mobiiliarvete tasumiseks, siis alates 1. novembrist 2010 kaotab see kehtivuse. Palume sõlmida klientidel uue otsekorralduslepingu! Otsekorralduslepingu sõlmimiseks vajaliku Elisa kliendinumbri saavad kliendid teada Elisa kliendiinfo telefonilt 6 600 600 peale 1. novembrit 2010.

Lisaküsimuste korral palume klientidel julgesti ühendust võtta Elisa või Bravocomi klienditeenindusega või pöörduda lähimasse Elisa esindusse. 

Bravocomi klienditeenindus:1618

Elisa klienditeenindus: 6 600 600

« Tagasi