Uudised

Arveldussüsteemi väljavahetamise tõttu on häiritud liitumine Elisaga

08.01.2010

Elisa on kasutusele võtmas uut ja kaasaegset kliendihaldus- ja arveldussüsteemi, mistõttu on sel nädalavahetusel, 8.-10. jaanuaril 2010 häiritud liitumine Elisaga ning erinevate süsteemide töös võib esineda katkestusi.

Vabandame oma klientide ees ebamugavuste pärast!

Seoses Elisa üleminekuga uuele kliendihaldus- ja arveldussüsteemile on sel nädalavahetusel häiritud Elisa Iseteeninduse ja TeleYks Iseteeninduse kasutamine, teha ei saa saldoinfopäringut numbrilt 1595 ja ei toimi SMS saldoteavituse teenus.

Samuti ei ole võimalik 8.-10. jaanuaril 2010 Elisa esindustest osta soodushinnaga seadmeid: mobiiltelefone, tavatelefone, sülearvuteid, TV-seadmeid ja M-Interneti tarvikuid. Kliendihinnaga seadmeid saab endiselt osta.

Elisa iseteeninduskeskkonnad, saldoinfopäring- ja teavitus peaksid taas töökorda saama alates esmaspäevast, 11. jaanuarist 2010. Alates esmaspäevast on taas võimalik soetada soodushinnaga seadmeid.

8.-10. jaanuaril 2010 Elisaga liitunud klientide SIM-kaardid aktiveeruvad alles kolmapäevase, 13. jaanuari tööpäeva lõpuks.

Uus kliendihaldus- ja arveldussüsteem võetakse kasutusele eesmärgiga pakkuda tulevikus Elisa klientidele veelgi paremat teenindust. Uuele süsteemile läheb Elisa täielikult üle selle aasta (2010. a) esimese kvartali jooksul.

Arved võivad klientideni jõuda hilinemisega

Kahjuks võib uue ja nii mahuka süsteemi juurutamisel tekkida meiepoolne viivitus ka arvete väljastamisel. Palume klientidelt kannatlikust ja mõistmist! Elisa klientide järgmise kolme kuu arved võivad postkasti jõuda tavapärasest hiljem. Anname Elisa kodulehel jooksvalt teada, millal arved täpselt klientideni jõuavad. Arve hilinemise korral nihkuvad vastavalt ka maksetähtajad ja otsekorralduste debiteerimiskuupäevad.

Oleme oma kliente võimalikust arvete hilinemisest ka teavitanud. Saatsime kõikidele Elisa era- ja äriklientidele 2010. aasta jaanuari alguses koos arvetega eraldi kirja (e-kiri või paberkiri), kus teatasime, et seoses uue kliendihaldus- ja arveldussüsteemi kasutusele võtmisega võivad nende arved hilineda.

Muutub arve kujundus ja sisu

Uue arveldussüsteemi kasutusele võtmisega muutub vähesel määral ka arve väljanägemine ja sisu. Veebruaris edastame koos esimese uue arvega täpsema info, mis on järgnevatel arvetel teisiti kui seni.

Samaaegselt uue arveldus- ja kliendihaldussüsteemi kasutusele võtmisega tõstame kõikides soodusprogrammi „Boonus" kuuluvates kõnepakettides soodustuse 10%-ni. Seda vaatamata sellele, kui palju Elisa klient on boonuspunkte kogunud või millisele astmele jõudnud. Kuna 10% on boonusprogrammi kõrgeim tase, siis infot boonuspunktide ja allahindluse protsendi kohta Elisa kliendi arve esilehel me enam ei kuva.

Palume kannatlikkust ja vabandage veelkord ebamugavuste pärast! Hoiame Teid muudatustega jooksvalt kursis.

 

« Tagasi